رمز من - ramzeman

برقراری ۱۵میلیون تماس صوتی و تصویری در بله

برقراری ۱۵میلیون تماس صوتی و تصویری در بله به گزارش رمز من، به صورت روزانه ۵۰۰ هزار تماس صوتی و تصویری و ماهانه ۱۵ میلیون تماس صوتی و تصویری در اپلیکیشن بله برقرار می شود.


به گزارش رمز من به نقل از پیام رسان بله، به صورت روزانه ۵۰۰ هزار تماس صوتی و تصویری در اپلیکیشن بله، پیام رسان رسمی بانک ملّی ایران برقرار می شود. علاوه بر این، مجموع زمانیکه افراد در روز از تماس بله استفاده می نمایند، بیشتر از ۳ میلیون ساعت است. همینطور ماهانه ۱۵ میلیون تماس صوتی و تصویری در این اپلیکیشن برقرار می شود و در عین حال رضایت کاربران که در انتها تماس توسط خودشان ثبت می گردد، ۸۰ درصد است. امین تجملیان، قائم مقام اپلیکیشن بله، دربارهٔ آمار قابل توجه تماس در بله، افزود: «تماس هایی که در تعطیلات آذر به خاطر آلودگی هوا، برقرار شد؛ بدون کاهش رضایت بوده است. در آن ایام به صورت روزانه میزبان تقریبا ۱۰۰ هزار تماس بیشتر در بله بوده ایم.» امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با خارج از کشور یکی از مهم ترین قابلیت های تماس در بله شمرده می شود که برقراری ارتباط تصویری را با دوستان و عزیزانی که فاصله ٔ زیادی با یکدیگر دارند به سادگی فراهم می آورد. این اپلیکیشن، خصوصیت های مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر و امکان تشکیل جلسات و ویدئو کنفرانس، به اشتراک گذاشتن صفحهٔ دستگاه ( screen share) و ساخت لینک در بله امکان پذیر است. علاوه بر این، با قابلیت «دعوت مخاطبین به تماس» میتوان با افرادی که عضو یک گروه نیستند، بدون احتیاج به ساخت گروه، تماس برقرار کرد یا آنها را به یک تماس دیگر اضافه کرد. پیشرفت روز افزون تکنولوژی سبب شده تا خیلی از کسب و کارها به فکر داشتن نیروهای متخصص و برقراری ارتباط با افرادی در دیگر شهرها و سایر کشورها باشند و بتوانند از راه دور و غیرحضوری با آنها همکاری کنند. در چنین حالتی باید نرم افزاری را شناسایی کنند که علاوه بر برقراری ارتباط بعنوان یک پیام رسان، در ایران هم در دسترس باشد تا به بهترین شکل و باکیفیت بالا در بستری ایمن و مطمئن ارتباط خویش را برقرار کنند. در همین راستا، یکی از نقاط تأثیرگذار برای تماس تصویری دوران همه گیری کرونا بود که خیلی از افراد مجبور به خانه نشینی بودند و درصد زیادی از کارمندان به صورت دورکار (از راه دور) وظایف خویش را انجام می دادند. پس از دوران انتشار کرونا هم نیاز و عادت مردم، آنها را به سمت اپلیکیشن هایی که دارای این توانایی بودند، سوق داد. اپلیکیشن بله، پیام رسان رسمی بانک ملّی ایران، با کوشش برای تبدیل شدن به زیست بوم دیجیتال مردم ایران علاوه بر خدمات بانکی و پرداختی خود، بر خصوصیت پیام رسانی و ارتباطی مانند تماس صوتی و تصویری تمرکز کرده است تا مردم تمامی نیازهای ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خویش را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.

1402/11/01
16:43:41
5.0 / 5
320
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , تكنولوژی , خدمات
اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
رمز من - Ramzeman
ramzeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رمز من محفوظ است

رمز من

فناوری اطلاعات و امنیت