رمز من - ramzeman
توسط اسنپ صورت گرفت؛

اعلام نتایج طرح معافیت ازکمیسیون کاربران راننده دچار تالاسمی

اعلام نتایج طرح معافیت ازکمیسیون کاربران راننده دچار تالاسمی به گزارش رمز من، 180 کاربر راننده دچار تالاسمی در اسنپ به مدت 7 ماه از پرداخت کمیسیون معاف شدند.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، در این طرح که با همکاری «انجمن تالاسمی ایران» اجرا شد، در مجموع ۱۸۰ کاربر راننده دچار تالاسمی از پرداخت کمیسیون سفرهای خود به ارزش بیش از ۵۵۴ میلیون تومان معاف شدند. این طرح از بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد و تا پایان مرداد ۱۴۰۳ ادامه داشت.
هم حالا، طرح معافیت از پرداخت کمیسیون برای کاربران راننده زن سرپرست خانوار در اسنپ فعال است. این طرح که از شروع شهریور ۱۴۰۳ شروع شده است تا انتهای سال جاری ادامه خواهد داشت.

معافیت از کمیسیون کاربران راننده با شرایط خاص در اسنپ

اسنپ، از شروع فعالیتش تاکنون، طرح های مختلفی برای بهبود شرایط زندگی کاربران راننده ای که دارای بیماری یا شرایط خاص هستند اجرا کرده است. معافیت گروههای مختلف از کاربران راننده دچار بیماریهای خاص همچون این طرح هاست که هم سو و هم راستا با اهداف کسب وکار اسنپ شمرده می شود.
پیش از این، اسنپ طرح معافیت از کمیسیون را برای کاربران راننده دارای معلولیت، کاربران راننده دچار بیماری ام اس و بیماری هموفیلی اجرائی کرده است.
در ۱۴۰۲، اسنپ بالاتر از ۲۰ هزار نفر از کاربران راننده خودرا در گروههای مختلف از پرداخت کمیسیون معاف کرد. ارزش این معافیت ها به بالای ۱۱۵ میلیارد تومان می رسد و در مجموع بالاتر از ۲۰ میلیون و ۸۷۸ هزار سفر اسنپی در سال قبل مشمول معافیت از پرداخت کمیسیون شده است.

1403/07/21
09:47:30
5.0 / 5
42
تگهای خبر: كاربر
اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
رمز من - Ramzeman
ramzeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رمز من محفوظ است

رمز من

فناوری اطلاعات و امنیت