رمز من - ramzeman
برای چهارمین سال متوالی؛

بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی ایران به ایرانسل رسید

بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی ایران به ایرانسل رسید به گزارش رمز من، ایرانسل، برای چهارمین سال متوالی، در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی و تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) شد.



به گزارش رمز من به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم پایانی این جشنواره، عصر روز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر گردید.
دکتر محمدجعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و تعدادی از مدیران، استادان پیشکسوت و فعالان عرصه مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی در این مراسم حضور داشتند.
در بخشی از این مراسم، پیام خانم «ناتاشا پاولوویچ» رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی قرائت شد. این پیام با تاکید انجمن بین المللی روابط عمومی بر این که توسعه اقتصادی نباید تخریب محیطی را همراه داشته باشد و پیشرفت اقتصادی نباید تأثیرات منفی در پایداری جامعه ایجاد نماید، همراه بود.
در این مراسم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی، نشان سفیر مسئولیت اجتماعی و تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA)، برپایه ارزیابی های بین المللی به ایرانسل تعلق گرفت.
در این جشنواره نشان «سفیر مسئولیت اجتماعی»، به علت اهتمام بر ترویج مسئولیت اجتماعی و زمینه سازی برای اجرای آن، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد. همینطور «نشان عالی مسئولیت اجتماعی» به پاس توجه، تأکید، برنامه ریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی، از جانب این جشنواره به ایرانسل اعطا شد.
ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دریافت این دو نشان و تقدیرنامه، موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و بالاترین نشان های این جشنواره در زمینه مسئولیت اجتماعی را به دست آورد.
چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، با هدف بهبود و ارتقای فعالیتهای مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و شرکت ها، تقویت مؤلفه هایی همچون پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذی نفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیتهای مسئولیت اجتماعی، نگاه فراتر از کمک های خیریه ای و… برگزار شده است.
در این جشنواره، به ارتباط بین روابط عمومی و حوزه CSR توجه شده و در ارزیابی ها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و پیاده سازی الگوهای بین المللی در فضای کسب و کار ایرانی، مدنظر قرار گرفته است.
ایرانسل، اولین عرضه دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج ایران و پیشرو در کاهش شکاف دیجیتال و عرضه خدمات ارتباطی و کوشش برای محرومیت زدایی ارتباطی در سطح کشور بخصوص در مناطق محروم، طی سالهای اخیر، با انجام فعالیتهای گسترده ای همچون توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی بخصوص برای اقشار صدمه دیده مانند کودکان کار، ترویج و توسعه آموزش دیجیتال برای جوانان و همینطور افراد دارای معلولیت، راه اندازی و بازسازی مدارس، درختکاری و کمک به کاهش ردپای کربن، اهدای بسته های اینترنت مجانی به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راه اندازی اولین مرکز ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان با هدف کوشش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، اعطای بورسیه تحصیلی، پشتیبانی از شرکتهای دانش بنیان و کسب وکارهای نوپا و…، تلاش کرده تا در حوزه سرمایه گذاری و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR-CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدمات رسانی کند.
ایرانسل همینطور در سه سال گذشته، برای اولین بار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسب وکار» خویش را به شکل متوالی منتشر نموده است. این گزارش متمرکز بر بررسی اثرات اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی کسب و کار ایرانسل بر جامعه ایران است و مروری کوتاه بر شاخص ها، تلاش ها، دستاوردها و چالش های ایرانسل در پایش و مدیریت تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطیِ کسب و کار خود و نیز، مبنایی برای طراحی، استخراج، ارزیابی و در نهایت، مقایسه سالانه شاخصهای عملکردی سازمان در مبحث «پایداری» و «کسب وکار مسئولانه» به حساب می آید.


منبع:

1403/07/27
13:47:54
5.0 / 5
8
تگهای خبر: اطلاعات , اینترنت , خدمات , دیجیتال
اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
رمز من - Ramzeman
ramzeman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رمز من محفوظ است

رمز من

فناوری اطلاعات و امنیت