پس از فیس بوك؛ توئیتر امكان دسترسی به اطلاعات كاربرانش را فروخت رمز من: توئیتر اعلام نموده در سال ۲۰۱۵ دسترسی یك روزه به اطلاعات عمومی كاربرانش را در اختیار شركتی قرار داده كه در رسوایی سوءاستفاده از اطلاعات كاربران فیس بوك همكاری داشته است. به گزارش رمز من به نقل از بلومبرگ، فیس بوك در رسوایی اشتراك گذاری اطلاعات كاربران با شركت «كمبریج آنالایتیكا» بیشترین ضربه را خورد. اما این بدان معنا نیست كه شبكه های اجتماعی دیگر هیچ آسیبی ندیدند. درهمین راستا توئیتر تایید كرده كه امكان دسترسی به اطلاعات عمومی را در اختیار الكساندر كوگان از شركت GSR قرار داده است. اپلیكیشن پرسش و پاسخ این شركت اطلاعات میلیون ها كاربر فیس بوك را بدون اجازه آنها جمع آوری كرده بود. به هرحال GSR درسال ۲۰۱۵ میلادی با پرداخت مبلغی اجازه دسترسی یك روزه به اطلاعات توئیتر را به دست آورد و نمونه هایی تصادفی از توییت های عمومی افراد در بازه زمانی دسامبر ۲۰۱۴ تا آوریل ۲۰۱۵ را جمع آوری كرد. البته توئیتر اذعان كرده هیچ گونه دسترسی به اطلاعات خصوصی را نداده است. 1397/02/10 14:57:06 5.0 / 5 5174 تگهای خبر: اطلاعات , فیس بوك , كاربر اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط گوگل به اجبار کروم را می فروشد آزمایش ابزار هوش مصنوعی که از خود نسخه های مختلف می سازد هوش مصنوعی برای مقاصد عمومی هدف جدید قانونگذاران اروپایی ۳ انتصاب جدید در وزارت ارتباطات نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۳