با تعریف ۵ ماموریت؛ مركز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال در پژوهشگاه ICT بوجود آمد به گزارش رمز من مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال با تعریف ۵ مأموریت و اقدام کلی در پژوهشگاه ارتباطات و فناروی اطلاعات به وجود آمد. به گزارش رمز من به نقل از مهر، وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکمی علی شیخ حسنی را به سمت سرپرست مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال این پژوهشگاه منصوب نمود. این مرکز در جهت ابلاغ تصویب نامه هیات امنای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات بوجود آمده است. در این حکم اهم برنامه های مورد انتظار از این مرکز در ۵ محور آمده شده است. ۱- اهتمام به پیشنهاد و پیاده سازی ساختار متناسب با فعالیتهای مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال و تسریع در روند تحولات مرتبط. ۲- توسعه تعاملات با نهادهای سیاستگذار بخش ICT بخصوص ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات. ۳- تسهیل در عرضه خدمات مشاوره به شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات با تاکید و تدوین اسناد جامع و راهبردی آنان. ۴- استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان و بانوان پرارزش در مطالعات راهبردی در رابطه با مفاهیم نوین اقتصاد دیجیتال. ۵- توسعه همکاریهای مشترک با دانشگاه ها و شرکتهای دانش بنیان. 1399/10/05 01:05:28 5.0 / 5 1336 تگهای خبر: اطلاعات , خدمات , دیجیتال , شركت اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط هکرهای حامی روسیه وزارت خارجه ایتالیا را هک کردند بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیرعامل مخابرات از غرفه آسیاتک واکنش جلیلی به توییت جنجالی اش درباره ی رفع فیلترینگ گسترش همکاریهای ایران و عربستان در قسمت ICT نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۵