با تعریف ۵ ماموریت؛ مركز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال در پژوهشگاه ICT بوجود آمد به گزارش رمز من مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال با تعریف ۵ مأموریت و اقدام کلی در پژوهشگاه ارتباطات و فناروی اطلاعات به وجود آمد. به گزارش رمز من به نقل از مهر، وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکمی علی شیخ حسنی را به سمت سرپرست مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال این پژوهشگاه منصوب نمود. این مرکز در جهت ابلاغ تصویب نامه هیات امنای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات بوجود آمده است. در این حکم اهم برنامه های مورد انتظار از این مرکز در ۵ محور آمده شده است. ۱- اهتمام به پیشنهاد و پیاده سازی ساختار متناسب با فعالیتهای مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال و تسریع در روند تحولات مرتبط. ۲- توسعه تعاملات با نهادهای سیاستگذار بخش ICT بخصوص ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات. ۳- تسهیل در عرضه خدمات مشاوره به شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات با تاکید و تدوین اسناد جامع و راهبردی آنان. ۴- استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان و بانوان پرارزش در مطالعات راهبردی در رابطه با مفاهیم نوین اقتصاد دیجیتال. ۵- توسعه همکاریهای مشترک با دانشگاه ها و شرکتهای دانش بنیان. 1399/10/05 01:05:28 5.0 / 5 1362 تگهای خبر: اطلاعات , خدمات , دیجیتال , شركت اگر مطلب را پسندیدید لایک کنید (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط تفاهم نامه توسعه ترانزیت داده میان ایران و عمان به امضا رسید قابلیت جدید اوپن ای آی برای مطالعه سنگ تمام می گذارد پس لرزه های دیپ سیک در آمریکا ادامه دارد ظرفیت ایران برای اتصال اکوسیستم دیجیتال منطقه نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۸ بعلاوه ۳